Friday 4 May 2012

tarikh keramat

hai2..

ini adalah 1st entry aku dengan blog "sweet like candy(^_^)"..

sebenarnya aku ade lagi 1 blog
tp

oeh kerana aku nak buka buku baru

jadi aku create lagi 1 blog yg menceritakan kisah hidup aku

menjadi seorang anggota tentera wanita

di universiti tentera(pandai2 la cari universiti ape)..

sebenarnya aku dapat juga tawaran matrik melaka 

tapi oleh kerana aku lulus interview aritu

untuk asasi dkt uni tentera ni

so aku lebih memilih untuk ke asasi..

aku akan melapor diri ke uni ni pada

20 MEI 2012,AHAD..

sangat takut jika aku menyesal dgn pilihan aku ni..

tp aku dh berikhtiar..

sekarang lebih kurang 1 minggu lagi untuk bersiap

sebelum hari melapor..

adik2 aku dh sibuk panggil aku "PUAN"

wht the hack??

hello bro,,not yet la..

ok la..

airforce-to-be

bubyess...



saluteee



written by 

No comments:

Post a Comment